Really?


Hello!

Jag är väl rätt känd för att ha ganska korkade grodor som hoppar ur min mun med jämna mellanrum, det är ju ingen nyhet! Har en vän, vi kan kalla henne Stina, som har haft så roligt åt detta. Jag har bl a frågat om man kan koka vatten i en vattenkokare!! haha, superkorkat tänker ni fast frågeformuleringen var mkt logisk i sammanhanget!!

Anyway, payback is a bitch!

Vi var ute och gick söndagspromenad med hennes hund, vi kan kalla honom Gunde. Rätt som det är utbrister Stina:
- "Sitter dom där och solar? Really? Det är ju så kallt ute".
Som jag skrattade - nedan ser ni varför!

Bexs-Stina 1-0! :)




Imorgon är det fredag - äntligen! 13.00 håller jag helg! Jodå, man ska inte klaga! :)

Bexs

Kommentarer
Postat av: Stina

1-0?

OJ! Snarare 1-234!

2012-03-08 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0