11 mars 2012

Idag är det den 11 mars, det betyder att det är en månad tills jag fyller år! Känns så bra att fylla 25 i år igen! ;)

Helgen har i korta drag har den innehållit morgonträning lör och sön, fest med fina kollegormiddag, slager (för att heja på Sara!) och fest hos Sofie och en tur till Ystad för att träffa de som står mig närmast! Jag och mamma gick en promenad sen blev det våfflor och söndagsmiddag!



Tyckte det var ett bra startfält på slagern fast jag hatar det egentligen! Så grym Sara var!!! Stackars Danny, shit så sur han var! Han får lära sig att inte ta ut en seger i förskott.. Loreens låt kommer nog slå bra i den stora tävlingen tror jag!

Imorgon är det en ny orörd vecka som jag ser fram emot!
 
Bexs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0