Solig vårsöndag!

Heeelloo!

Söndag kväll, jobbångesten börjar krypa på, men hade man inte jobbat hade man garanterat inte uppskattat sin lediga tid lika mycket!

Igår mötte jag upp min familyIkea. Hann med en snabbisfika med min Knaas också. På kvällen firade vi Misan som fyllat år med lite fest hemma på Lugnet. En mkt trevlig tillställning! :) Ramlade ur taxin vid fyra-snåret. (Haha, nä det gjorde jag inte men det lät roligare att skriva så!!) 

Idag, vaknade redan kl nio! Mådde faktiskt som en prinsessa :) Dagen börjades med en brunch ute på Kallbadhusbryggan med Matt och Micke. Fett överskattad och fattig brunch tyckte jag men jättemysigt i alla fall. Vilket väder - maj gaad! Riktiga vårkänslor sprätte i kroppen! Längtar så efter värmen!! Sen blev det lite shopping på Ikea (igen för tredje gången denna veckan) och några andra affärer på svågge. Micke tyckte det var mkt kul på Ikea! Han uppskattar det lika mkt som min kära pappa, Haha! Sen blev det söndagsmys med Filippa Bark - a k a My Ass, Hanna och Cecilia at the Ass place på Ellstorp. Flippat, inget ovanligt! En något jättebakis Sofie köpte en fönsterputs så min kommentar blev att hon måste köpa "verktyg" för att bli lite mer städad. Den kvinnan e faaan inte klok någon stans men jag älskar det! Så många minnen vi har ihop och så roligt vi haft! Vi e lika flippade båda två, haha! Hon är en sann glädjespridare <3 

Denna låt pumpar i mina högtalare i skrivande stund! Den e feeet! Dj Bexs gillar, undrar vad mina DJ-vänner tycker om den?

 


Hoppas ni haft en fin helg och fått njuta av solen idag! :) Imorgon bär det av mot Helsingborg efter jobb!!
Natti, natti!

Bexs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0