Sanna vänner har man kvar..

..när dom andra har gått.. sanna vänner kan man alltid lita på! Ja så e det verkligen! Idag har jag haft en härlig dag med mina favoritgirls och sockersöta lilla Lexus! Han är ett litet charmtroll och hur go som helst! Jag är så glad att vi dudies fortfarande håller ihop efter alla dessa år(även om inte alla kunde vara med idag), det är det som är äkta vänskap!! Och nu har vi ju en ny medlem också i vår lilla familj. Titta så fin han e!  



Det blev en tur på stan, fika hos mig och sen sushi hos Malle. Vi har helt enkelt umgåtts och bara varit! Hur bra som helst! Nu e jag  ö v e r t r ö t t. Hoppas John Blund snart kommer, det är ju en dag imorgon också! ;)

Natti, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0