The show must go on med Microfonkåt och Mocco

"Jag rimmar på från underground-nivå, jag siktar mot toppen så långt jag kan nå. Ohh jag, kommer in, rullar hårt, i Stockholms terräng, det är titeln jag vill åt! Jag är.. Jag är.. microfonkåt!"
Den är sååå bra! Snacka om att September levererar!

Nu känns det som för ett år sen utbrister Spiggan i söndags . Melissa horn spelades, vi såg Alex Schulman och planerade framtiden. Nostalgi delux! Sen fick jag ett MMS från Mimmi:



Med texten: jag är på ditt stammishak!  Som jag önskade att jag satt bredvid henne!!

Borde städa men satte på Queen med the show must go on istället. Det känns som så produktiv som jag orkar va just nu! Idag mötte Madde och Fredik upp mig på jobb, vi gick en runda och käkade. Hon är tjockis nu, mindre än två veckor kvar <3 Nästa gång vi ses är det kanske en bebis med :) Jag längtar!  

Nu blir det ett avsnitt av Gossip Girl. Jag blev såå lack för de hade halloweenuppehåll i USA förra veckan, vad e det för stil att inte visa GG liksom..

XOXO
Bexs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0