Det var nästan ett år ses sist..

Nu har det snart gått ETT år sedan vi lämnade vår drömvärld i Stockholm och återvände till vardagen i Malmö. Det betyder också att det var ett år sen jag skrev här sist och återigen slår tanken mig - "shiiit vad tiden går fort!"

Ni är säkert lite nyfikna varför jag helt plötsligt tagit upp bloggandet igen.. Det är Emmas fel, haha! Jo faktiskt. Igår fick jag ett mms av min gamle vän Emma innehållande en bild på en gammal Robyn-singel. På CD-fodralet stod mitt förnamn och, bäst av allt, mitt gamla hemtelefonummermin gamla skiva! Hahaha, jag kunde inte mer än skratta! Snacka om nostalgi, jag hamnade tio år tillbaka i tiden och mina tankar fastnade på allt galet vi gjort i våra yngre dagar! Jag hoppas att vi ses snart, lyssnar på Robyn och svälja femtioöringar eller gör något annat c r a z y!

Anyway, vi smsade fram och tillbaka då Emma frågar hur jag har det i Stockholm, att hon läst om det på min blogg. Visst faan jag hade ju en blogg! Jag förklarade för henne att det var ett år sedan och insåg snabbt att jag hade två val. Antingen får jag börja blogga igen eller får jag ta bort blogglänken från min ansiktsbokssida. Jag valde det första.  

Mycket har hänt sen jag skrev sist i min kära lilla blogg men en sak är säker, livet handlar om att välja. Välja till. Välja bort. Välja en sak före en annan. Ibland gör någon annan valet åt en. Vi har alla ett behov av att ha kontroll över våra val här i livet men vissa val blir lättare när andra väljer åt en. Nu har jag gjort mitt val att börja blogga igen och det känns så rätt!

You often meet your destiny on the road to avoid it!

To be continued… I’m back!

XOXO
Bexs


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken tur jag inte lämnat tillbaka mina 50-öringar, så vi har nått o göra när vi ses =) hoppas oxå vi ses snart gumman, puss på dig =) /emma

2010-11-29 @ 15:17:23
Postat av: Josie

Nu har jag äntligen läst dina inlägg.. Hade orken att starta min dator och inte hänga på fejjan på mobilen hahah ;) Du skriver fantastiskt bra Bexsi min! :) Snart ska jag ta tag i o läsa dina gamla inlägg också.. jag vill veta allt!! :P <3

2010-12-03 @ 00:08:24
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0