Tiden springer iväg!

Som vanligt s p r i n g e r tiden ifrån mig och jag kan tänka mig att ni alla känner likadant! Helgen före jul bjöd jag hemma mina små hjärtan på middag och lite julmys. Det resulterade i förfest med lite galna gäster (en i alla fall, haha!) och sedan utgång, Hipp :) Varför inser vi inte att det är dags att gå hem när stället stänger? Nejdå. Gamla kära Slitage stänger ju inte förrän fem så vi avslutade kvällen på housegolvet. Ett mycket lyckat drag, såå skoj vi hade! :) Hemkomst efter kl sex.. det märks att man inte är 20 längre! Vaknade kl 15 dagen efter. Haha! Mina polska pärlor har kommit hem!!!!!!

Julen har varit såå mysig! T A C K till alla för förgyllt min jul med er närvaro och fina klappar. Är såå lycklig för mina nya högtalare, perfekt ljud! Firework med Kate Perry ljuder ur dom just nu. Varje gång jag hör den låten påminns jag om Victoria Secrets Fashionshow som sänds den 30 – JAG SKA SE!     

Världens sötaste lilla princessa har kommit till världen <3 Titta vad hennes hand e liten jämfört med min!  


Kärlek <3

Ny laddar jag för nyår med E L I T E N! It’s going to be the best NYE! Wiiie!!!
 
Du Josse, moget faktiskt! Mohahaha!

God fortsättning!

Love
Bexs


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag känner igen min dotters lilla hand:) tack för de fina julklapparna gumman pok

2010-12-28 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0