Inte många rätt för min del!

Visst är det så! Igår skulle jag träffa min Fancy på gymmet, inte för att gymma men jag måste ju utnyttja mitt gymkort till något :P Jag fick sjuss från jobb ner till stan, på väg till mitt gamla älskade hood. När jag kommer in på gymmet är hon inte där..  Efter att ha gått runt och kollat ringer jag upp. Hon undrar var jag tar vägen. Jag undrar varför hon inte är där. Då inser vi båda att vi står på olika gym! Haha, jag var vid Lugnet och hon på Värnhem! Snacka om miss i kommunikationen! :)

Ni kan vara lugna, det kommer mer! Igår ändrade jag själv min jobbtid till kl 8.00 för att jag hade mycket att göra. Jag vaknar kl 10.00 i morse av ett ryck, kollar klockan på mobilen – H E L V E T E! Jag hade ställt klockan på 6.00, men eftersom jag av någon dum anledning råkat sätta mobilen på ljudlös, försov jag mig fett. Alarmet på fanskapet ringer jättetyst när den är ljudlös. Årets försovning om jag får säga mitt. Jag hade minst 15 missade samtal och ett lite mindre antal sms från mina kära kollegor som var oroliga.

Hoppas ni har haft lite fler rätt än jag de senaste dagarna! Inte många rätt för min del men jag kämpar på :D Tur att jag har så många underbara människor i min tillvaro som muntrar upp mig, både på distans och runt hörnan. Massa kärlek till er! Ibland kan personer runt hörnan kännas längre bort än personer på distans, håller ni inte med?

<3
Bexs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0