I have a confession to make! ;)

Jodå så att.. för det har hon! JAG SKA FLYTTA TILLBAKA TILL   L U G N A   G A T A N! Wiiiieeee!!
För er som inte har nåtts av informationen så ska jag flytta tillbaka in i gamla lägenheten där jag bott i tre år. Missförstå mig inte, har såå fin lägenhet nu, trivs jättebra i den, men området…. Inga kommentarer! Jag hör hemma på Lugnet helt enkelt! Åhh älskade Lugnet soon we come! Med mig tar jag mina kära vänner bästaste Spiggan och finaste Möller! Det känns sååå rätt!! Ahh e sååå glad! :) Träffade btw gamla grannen idag och berättade nyheten! Hon är världens bästa granne alla kategorier!

Kvällen har spenderats med nyårsplanering med min Martini över middag här hemma och sen slöt Spiggi vanilli upp. Vi tog en tripp till Playa de la sol, nästan i alla fall! ;)   

Dj Bexs är igång! ”Hej här kommer segertåget!”

Dröm sött!
Bexs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0