Tjo fräs i lingonskogen

eller hej! Såå grymt uppretad fortfarande efter att ha spenderat eftermiddagen i telefon med olika butiker i Stockholm. Känner att jag bara behöver skriva av mig lite, sen är det ur världen. Vad är det för otrevliga biatches som jag blivit bemött av idag?! Gaahhh! :S Hur svårt kan det va? För företagets skull kan jag ju bara hoppas på att de haft en dålig dag annars blir jag faaan orolig om de behandlar sina kunder så otrevligt och illa! Det slutade med att jag ringde till mina favoriter och kollegor i Malmö och fick underbar service vilket jag tackar helhjärtat för! Hittade ett guldkorn på Fältöversten som hjälpte oss och fixade allt till slut! Vi ska nog köpa en stooor kaka till henne eller något! Så nu har jag i alla fall återfått förtroendet lite.

 

Anyway, har en sak som gör mig jätteglad just nu! :D Jag kommer snart att få en ny granne hemma i Skåneland, min bästa Knaas! :D Jag hoppade högt när jag läste smset häromdagen! Wiiiieeeee! :) Sen att jag kanske överdriver granne lite, det får ni ta men det är i alla fall i samma kvarter.

 

Just nu känns det väldigt tung att jag inte kommer komma hem o pussa på mamma, Moa och Cilia och alla andra underbara i mitt liv förrän precis innan jul! Tid och pengarna räcker inte till. Pengar kan man ju alltid trolla fram men tiden är lite svår att bara trolla fram. Kanske borde klona mig så har jag löst mitt problem :) Jag försöker och se allt från den ljusa sidan, det blir ett kärt återseende till jul istället :)

 

Kopiera denna text, och se vart folk vill placera dig:
1.Sinnesjuk 2.Jag vill gifta mig med dig. 3.Senfärdig 4.Härlig. 5.Kärleksfull. 6.Iskall. 7.Modig. 8.Dum. 9.Bortskämd. 10.Självsäker. 11.En jag tänker mycket på. 12.Sexig. 13.Glädjespridare. 14.Härlig utstrålning. 15.Otrolig! 16.Egoist. 17.Söt. 18."Player". 19. Den bästa! 20. Nörd. 21.Stillsam. 22."Vildsint" 23. Irriterande –Var placerar du mig?

 

Nu väntar en varm dusch!

Ciao, Ciao bella!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jajamen vännen...nu kan vi springa till varandra på en minut! ; ) weei. Saknar dig. Hoppas du har d bättre idag! Hörs & ses. Puss Puss, L

2009-11-18 @ 23:47:39
URL: http://simplestaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0