Sjukisdag

Ursäktar mig att det var ett tag sen jag skrev i min lilla blogg, ska fatta mig kort! Vi har börjat med homestagingen nu. Blandade känslor men nu känns det bra :) Alla är verkligen jättetrevliga och roliga att jobba med! Veckorna har innehållit mkt jobb, hunnit träffa Anders och fika på Mocco. Sooohie ♥ har varit uppe på besök i Stockholm så förra torsdagen blev det mysmiddag hemma hos Mimmi och Uffe! ”Jag måste berätta det sjukaste” :D

Förra helgen kom Ida på besök! Det blev en mysig helg med restaurangbesök, några glas vin och lite vändor på stan. Mkt trevligt att ha henne här! ♥ Ida blev aning chockad över hur litet vi bor, vilket vi inte är förvånade över! I söndags innan Ida skulle vända hemåt mötte vi upp Holmberg på Kungshallen!

 

Nu har jag gått och blivit dunderförkyld, inte bra, så det fick bli sängen för men del idag! Hoppas jag tillfrisknar till helgen då bästa Madde och Fredrik kommer upp och nästa vecka innehåller massa nytt jobb. Om jag e frisk till imorgon blir det Idol hos Sofia och Daniel samt julmarknad på Skansen på lördag vilket jag sett fram emot jättelänge. ♥

Jag har lyckats förolämpa Spiggan p g a att jag ser lite dåligt. Råkade blanda ihop diskhandduken med hennes tröja! Stackars Spiggan, Synsam nästa för min del!

 

Nu börjar det verkligen lida mot jul! De stora frågorna är i år igen ”Vad ska jag önska mig?” samt ”Vad ska jag ge?” Har ni några bra tips på det? Första advent på söndag :) Börjar bli dags att se..


 

Later,

Bexs

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej världens goaste Bexs.



Jätte kul att träffa dig i fredags hos Sofia för jag har verkligen saknat dina roliga historier :)

Vi åkte till Gröna Lund i lördags för att gå på julmarknad men det var ingenting där så jag hoppas ni hade roligare på färjan :)

Nu är man åter i Skåne land men det får snart bli en tur till stor stan igen när det blir lite varmare :) Puss å kram

2009-11-30 @ 15:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0