Körslaget - La grande finale

Fredagen bjöd på middag, fest samt Team Kostyms show för alla som medverkat i programmet! :) Mycket roligt att det var så uppskattat! Kan ni tänka er mig på en scen och dansa? Jag kan verkligen inte det med tanke på att den enda dans jag har gjort i mitt liv har varit på Forum för Carola några gånger. Där hade jag svårt att hänga med men tusen va det gick över förväntan att få arm och ben att någotsånär samspela! :) Vår show innehöll: En imitation av redaktionen, en film om vårt liv i studion som vi själva hade filmat men var klippt av ett proffs, mössen i askungen – med gigantiskt sax, nål och tråd, körassarna utklädda till körmedlemmar som vi rockade till ”We will rock you” samt slutligen  ”Hur svårt kan det va” och ”It’s hard to say goodbye” med vår dans!  Allt var en härlig parodi på oss själva, vår tid i Körslaget och alla härliga människor vi mött :) Det kan verka lite internt men ville i alla fall förklara lite kort vad för galenskaper vi ställde till med!

Ett litet smakprov från vår show!


"Vi ska sy den"

Kära körassarna som var sjukt snyggt stylade!

Vår dans innan Team-tröjorna åkte av och paljettklänningarna kom fram.


På lördagen var det la grande finale! :) En sinnesdag men med ett mycket roligt slut! Team Ola a.k.a. Team Lund a.k.a. Team Skåne stod som segrare! Efter finalen firade vi på Le bon Palais. Verkigen en underbart skoj kväll! Se programmet på http://tv4play.se/noje_och_humor/korslaget?videoId=1.1334760&selId=1.1219445&currPage=0

Igår och idag har jag känt mig helt tom. Ett stort tomrum har uppstått i mig, det känns som att all luft har gått ur, alla batterierna är urladdade och min blick stirrar tom - This is it! Tack alla underbara, härliga och unika människor för denna körslagsresa, en upplevelse och ett minne för livet ♥ Det är svårt att beskriva i ord, det är något som måste upplevas och jag är evigt tacksam att jag fick chansen att göra det! Det har varit fantastiskt kul att jobba med alla körerna, körledarna, redaktion, alla runtomkring – och TEAM KOSTYM! Vilket gäng vi varit bästa, bästa Team Kostym ♥ La familla med Mamasan i spetsen! Ser fram emot nästa lördag och sändning... NEJ! This is it för denna gången! Vill åka till studion men nej. Vi har levt i en dröm och jag har fastnat i den! Detta mindkaos blandat med att jag, för första gången sen jag kom upp till Stockholm, har sjuk hemlängtan! :(


Massa kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen



Tråkigt att du måste lämna gänget för ni verkar ha haft jätte roligt tillsammans :)

Synd man inte fick se en bild på dig gumman :(

Vi ses snart i stor stan...vi ska på julmarknad på lördag (den 28) så då kan vi väl mötas upp och dricka glögg i kylan :) Puss å kram

2009-11-19 @ 15:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0