En måndag fylld med lilleskuttårar

Nattramlare har vi blivit. Jag som precis tagit mig upp ur träsket så nu e jag tillbaka, faaan! Inatt satt vi och kollade på en massa gamla nostalgiklipp på Youtube till halv tre, en söndag, LÖNT! ”Har du varit på pressbyrån i Gnestad?” Inte?! Då har du aldrig haft husvagn .. ”Man ska ha husvagn” Det är så lätt att fastna..

 

Idag har varit en deppig dag :( Trött, sliten, ledsen, arg, frustrerad. Massa lilleskuttårar ur mina ögon! Men sådana dagar måste tyvärr också finnas. Fick i alla fall en mycket fin avslutning på dagen med middag hos Johanna , Fotbollsgalan och ännu fler lilleskuttårar när Henke avtackades :) Härligt jobbat Nathalie, det såg jättebra ut! Nu är jag laddad inför morgondagen som bjuder på jobb i studion sen middag hos Helene! Vi har fixat en hemlig efterrätt! :)

 

Sitter och lyssnar på mina favoriter: ”This is my life” av Gasolin, Melissa Horns låt ”Lät du henne komma närmre” och sist men inte minst ”When you say nothing at all”. Team Ola dammade av låten i lördags och gjorde en sjukt bra version av den. Det finns inget bättre än låtar som man har skapat en egen historia till, som har betytt något speciellt vid en viss tidpunkt. Dessa låtar relaterar man till med blandade känslor, både glädje och sorg. Jag har samlat på mig jättemånga genom årens lopp. Spiggan får snart fnatt på mig eftersom jag har en tendens att spela sönder mina favoritlåtar. Detta är en åsikt alla andra har, något jag själv absolut inte håller med om ;)

XO XO


Kommentarer
Postat av: Mooooooooa

Vaaa du spelar väl aldrig sönder låtar...har jag aldrig varit med om hahaha

2009-11-10 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0