En hektisk helg!

Igår var det sändning och semifinal i Körslaget :D Dagen gick så fort. Mikaela och Uffe kom och kollade på programmet. Kul att de får uppleva och se vad vi gör, live. Uffe var till en början lite missnöjd med att platserna var så bra, tredje raden från scenen i mitten(!), eftersom han var rädd att synas på TV och att alla hans kollegor skulle håna honom. Nu syntes han i TV så jag hoppas alla kollegor hånar honom imorgon ;) hehe, skadeglad! Det är stressigt men kul på sändningsdagen men alltid lika tråkigt att någon måste åka ut! Om ni missade programmet kan ni se, vad vi gjort och hur det gick det, på www.tv4.se  


Imorse när vi vaknade kände vi oss nerklubbade, trötta och sönderslitna. Vi hoppade på pendeln mot Sollentuna för brunch hemma hos Mikaela och Uffe. Guuud så gott :D Vi spenderade eftermiddagen där, såg gårdagens program och tog igen lite missad tid. Eftersom det är fars dag idag hade vi köpt tårta för att fira våra pappor på avstånd. Vi var ju tvungna att ha en ursäkt för att få äta tårta :P Glöm inte gratta era kära pappor :) Min underbara pappa har påmint mig nästan dagligen i en månads tid, så det gick inte att glömma bort det.


Imorgon är vi lediga. Lediga och lediga, vi ska tvätta och börja på arbetet inför redovisningen. Skönt att inte behöva ställa klockan tidigt i alla fall. Sen ska vi självklart se Fotbollsgalan :) Ska se om min gamla lagkompis vinner årets nykomling och se hur det går för Nathalie med programledarna. Jag är övertygad om att det kommer gå jättebra :) Spiggan lagar pannkakor med kräftstuvning som ska avnjutas framför Parlamentet, MUMS :) Brandvarnaren pep precis! Spiggan håller på att elda upp stället och i panik släcker hon lampan istället för att trycka på brandvarnaren. Tänk om brandkåren är på väg hit nu vilket hände vissa förra söndagen, jag nämner inga namn :P Jag fick mig ett gott skratt i alla fall!




Ha en underbar natt tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0