2LAX9

Härligt med kaxighet och självförtroende! AIKs Martin Mutumba gick och tatuera in “AIK SM-GULD 2LAX9” innan det ens var klart, snacka om att spela rysk rolett! Vad skulle han gjort om IFK Göteborg vann istället? Tatuera över AIK och tatuera in IFK?! Anyway, så blev inte fallet så det behöver jag inte spekulera mer i.

 

Jag fick ändå en liten idé. Jag borde kanske dra ner till en tatuerare imorgon och tatuera in vinnare av Körslaget 2LAX9 som en kul grej.. Nej, tror jag avstår eftersom jag inte har en aning om vem som kommer vinna, men annars hade jag lätt gjort det! Kanske skriva Team Kostym 2LAX9 istället?

 

Jättemysig ocg god middag hos Mamasan idag! Vi e bara såå grymma, får gåshud när jag tänker på hur bra vi e :) Självförtroendet på topp här med! Men jag får tårar i ögonen när jag tänker på att det är sista vecka nu!
:( Sängen väntar, Spiggan nannar redan.

 

Saknar er där hemma i Skåneland, KOM HIT NUUU!

Natti, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0