Tiden rinner iväg…

Oj, e det redan tisdag!? Nu har vi varit lediga i fem hela dagar! Det låter så mycket bättre än vad det är men alltid skönt att intala sig själv att man är ledig :) I fredags anlände Moa och Sussie till oss ♥. Fredagsmys med Idol, gott o dricka, pepparkakor med mögelost och godis! Ett glas vin hos Joe och Viktor hann vi också med. Lördagen spenderades på Gallerian där Johanna anslöt. Det blev en chill och härlig eftermiddag! På kvällen korkade vi upp vin och blanda drinkar med sikte på utgång. Shitty kom också. Efter att inte ha orkat hoppa in i en taxi till Stureplan bestämde vi oss att stanna på Kungsan, så gick 50 m ner mot Lokal. Fullproppat så det blev inte tal om att gå in överhuvudtaget. Då tänkte vi att vi tar Lemon men insåg snabbt att alla var 5 år yngre än oss så vi gick hemåt och fortsatte att ljuga i vår lilla lya. Har man världens bästa sällskap så behöver man inte gå ut ♥

 

Söndagen blev också chill. Sussie lämnade oss redan vid två. Sen blev det fika på Mocco för Shitty, Spiggan, Moehoe and Bexs :) Sen dumpade jag av MoaBromma. Jobbigt men nu e det bara tio dagar tills vi återvänder hemåt!  Helgen har varit så underbar med en massa goa skratt! Det är härligt att ta igen lite tid och bara njuta av varandras sällskap.

 

Igår mötte vi upp Anna och Sara för en fika på Sveavägen. Supermysigt, vi hade en massa att ta igen! Efteråt var jag så glad att jag var superladdad för att ta tag i pluggandet, efter att ha kikat in i derbyshoppen vändes min energi igen. Tror det är vädret som gör en orkeslös. En solresa hade ju inte suttit fel :) Det får bli i mina drömmar i alla fall..   

 

Imorgon väntar middag hos Helene med hela teamet, torsdag blir det utgång med världens bästa Shitty om vi orkar, fredag innehåller parlamentet-inspelning samt Idolfinal på hemlig plats och på lördag drar vi till Västerås för att se Sheelahs julshow och käka julbord :) Nu ska jag käka lite disktrasa så att jag inte får några rynkor ;)

 

Love,

Bexs


Kommentarer
Postat av: Joe/Shitty/Johanna

Kärt barn har många namn ser jag!

Hoppas det var skönt å komma hem!

Saknar er redan!

KRAM//

2009-12-19 @ 20:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0